عطرین جانعطرین جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

آوای زندگی

آشنا...

1390/7/14 17:51
نویسنده : مامانی
411 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز خیلی خوشحالم...

من از وقتی فهمیدم تو رو دارم  تو نی نی سایت عضو شدم وبا مامانای دیگه تبادل نظر می کردیم.

تا اینکه با خاله شقایق آشنا شدم.یک روز که با بابایی داشتم می اومدم سرکار فکر کردم و شک کردم که این خاله شقایق همو دختر خانم فتاحی،معلم کلاس اول من هستش.به بابایی گفتم .اونم گفت ایمیل بزن و ازش بپرس.خلاصه بعد از چند روز که خاله از مسافرت برگشت ،با اون صحبت کردم و فهمیدم همونه که حدس میزدم.

                                                             

 

من خانم فتاحی رو بعد از حدود ١٢ سال پیدا کردم...خیلی خوشحالم...تلفن کردم وبا عزیزترین معلمم صحبت کردم...

همه اینا از پا قدم تو بوده ،عزیزترینم...

حالا هم اگه آبان ماه بریم کیش میرم به دیدنش...

                            

همه این گل های سرخ تقدیم به معلم عزیزم...   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق
19 مهر 90 9:35
سلام خاله جون مام خیلی خوشحالیم که مامانتو پیدا کردیم ! ایشالا آبان میبینیمتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد