عطرین جانعطرین جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آوای زندگی

یک حس قشنگ...

1390/7/24 9:14
نویسنده : مامانی
520 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم ...قشنگم...شیطون مامانی...تو بودی؟؟؟؟؟؟؟؟girl_haha.gif

الان تو شرکت هستم ،نشسته بودم رو صندلی...یک دفعه با دستای نازت دل مامانی رو فشار دادی به جلو...

ای وروجک ...بازیت گرفته...منم گریم گرفته...خودت بودی...

مامانی خوابش می اومد...ولی خواب از سرش پرید...                     made by Laie          

خدا رو شکر ...حست کردم...باورم نمیشه...یعنی خودت با اون دستای کوچولوت بودی؟خدایا ممنونم...

 

                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
24 مهر 90 19:57
سلام وندا جان واقعا حس قشنگیه من که هنوز متوجه نشدم ولی شما که متوجه شدی حسابی حالشو ببر وندا جون خیلی من ونینی رو خوشحال کردی که به وبلاگمون سر زدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد