عطرین جانعطرین جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آوای زندگی

هفته پانزدهم

1390/8/2 11:42
نویسنده : مامانی
343 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامانی و بابایی این هفته وارد ١٥ هفته شدی....

ماشاالله ...بزرگ شدی!!!

                                                                               

مامانی جمعه بابایی من و شما رو برد پارک....خیلی خوش گذشت....البته فاطمه جون و سجاد جون هم بودند....تا ظهر اونجا بودیم و بعد برای نهار رفتیم خونه مامان بابایی ...عمه هم اونجا بود...بعد هم اومدیم خونه و تا عصر خوابیدیم!!!!!

                                        ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩                       

دیروز هم مامان جون و باباجون از مشهد اومدن...کلی لباس های خوشگل و کلاه و کفش برات آوردن...مبارکت باشه عزیزم...یک مانتوی بارداری خوشگل هم برای من آوردن...خیلی خیلی قشنگ بود...

                                                                                       

هفته ١٥:

اكنون طول بدن كودك شما از فرق سر تا پا حدود 10 سانتي متر، و وزن او در حدود 80 گرم است. كودك شما اكنون عمليات دم و بازدم را با مايع آمنيوتيك (به جاي هوا) انجام مي دهد كه به رشد كيسه هاي هوا در ريه هاي او كمك مي كند. اكنون اندازه پاهاي او بزرگتر از دستهاي او شده است، و مي تواند همه مفصلها و اعضايش را حركت دهد. اين بدان معني است كه دستهاي او بهتر كار مي كنند. غده هاي عرقي به تدريج ظاهر مي شوند و با اينكه پلك چشمهاي او بسته است، چشمانش مي توانند نور را احساس كنند. اگر شما يك نور شديد را به طرف شكم خود بتابانيد، احتمالا كودك شما روي خود را از نور برمي گرداند. در اطراف كودك شما چيز زيادي وجود ندارد كه او بتواند مزه آن را امتحان كند، اما اندام چشايي او در حال ظاهر شدن است. اگر در اين زمان سونوگرافي انجام دهيد شايد و فقط ممكن است از جنيست كودك خود آگاه شويد! با اين حال اگر اين آزمايش هم نتوانست جنسيت كودك شما را تعيين كند ناراحت نشويد. تعيين جنسيت به عواملي از قبيل ميزان شفافيت تصوير و وضعيت كودك در زمان انجام سونوگرافي بستگي دارد. كودك شما ممكن است به حالت حلقه زده قرار گرفته يا چرخيده باشد تا شما را سر كار بگذارد!

    شکلک های شباهنگشکلک های شباهنگشکلک های شباهنگشکلک های شباهنگشکلک های شباهنگشکلک های شباهنگ
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق
2 آبان 90 15:11
مبارکت باشه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد