عطرین جانعطرین جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره

آوای زندگی

صدای قلب کوچکت.....آوای زندگی

1390/7/17 14:07
نویسنده : مامانی
434 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره 2 هفته شد.15 شهریور رفتم دکتر....خوشبختانه قلبت میزد ولی نمیتونستم صداش رو بشنوم...آخه خیلی ضعیف بود.

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

خانم دکتر از همه چیز راضی بود...7 هفته و 4 روزم بود و قدت 1.5 سانتیمتر (15میلیمتر)بود.....قربون قدت بشم...

حالا برای 10 مهر وقت گرفتم ....تا اون موقع باید صبر کنم تا دوباره ببینمت عسل مامان و بابا.

مامانی فقط میدونی من که چندین ساله وزنم تغییری نکرده ،الان تو این دو هفته 2 کیلو اضافه کردم و 60 کیلو شدم...خودم خندم گرفته بود.آخه خیلی زود گرسنم میشه و به خاطر تو نمیذارم گرسنه بمونم.

                                                                                niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد