عطرین جانعطرین جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آوای زندگی

سونوگرافی کجا برم؟

1390/7/17 14:11
نویسنده : مامانی
3,356 بازدید
اشتراک گذاری

روز یکشنبه به خانم دکتر گفتم می خوام سونو nt و تعیین جنسیت بدم...

تعریف دکتر شاکری رو شنیده بودم که هفته ١٢ به بعد سونو می کنه و جنسیت رو میگه...

ولی دو شبه رامتین کوچولو مریض شده و شبها نمی خوابه...۩۞۩  سلام عزیزم خیلی خوش آمدی تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

شاید دل نازش درد می کنه...چون باباییش مسافرته،من و خاله بردیمش دکتر...

خاله به خانم دکتر گفت که من نی نی دارم و خانم دکتر کلی سفارش کرد...خیلی ماهه...مامانی به دنیا اومدی تو رو هم میبریم پیش این خانم دکتر...

خانم دکتر به من گفت برای تعیین جنسیت و سونو nt برو نسل امید...خیلی زود تعیین جنسیت می کنه...حالا منم امروز وقت گرفتم برای سه شنبه بعد 19 مهر،ساعت 2،البته گفت معطلی داره و هزینه اش 85000 تومان میشه...

حالا تا هفته بعد لحظه شماری می کنم...امیدوارم سالم باشی و زودتر بفهمم دختر خانمی یا آقا پسر...می خوام با مامان جون بریم برات خرید کنیم...آخه خیلی عجله داریم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

کاکل زری یا ناز پری
12 مهر 90 14:23
آخی خسته نباشی مامان جون یکی نی نی تو دلت یکی نی نی کنارت خدا برات نگه داره انشاالله خبر سلامت و رضایت از همه چیزو تا هفته اینده بنویسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد