عطرین جانعطرین جان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

آوای زندگی

سیسمونی 1

1390/7/17 14:20
نویسنده : مامانی
494 بازدید
اشتراک گذاری

خریدن سیسمونی برای عسل مامان و بابا از سفر مکه شروع شد...سال ١٣٨٨ از مدینه چند تکه شامل لباس و جوراب و شیشه و سرویس جغجغه و دندونی و ست درجه تب ...خلاصه اینها رو به رسم تبرکی برای شما خریدیم.

niniweblog.com

سری دوم خرید ما وقتی بود که شما اومده بودی...یک نمایشگاه بود تو سالن حجاب برای مامانا و نی نی ها...١٧ شهریور ،پنج شنبه بود،با مامان جون رفتیم خرید .در واقع قصد خرید نداشتیم .ولی مامان جون خیلی ذوق داشت ،شروع کرد به خرید کردن...چون من رنگ زرد را از مکه برات در نظر گرفته بودم ،وسائلی مثل ظرف غذا ،حوله های حمام،وان حمام،بازی فکری،شیشه شیر،پستانک و چند دست لباس را خریدیم و همه اینها یا انگلیسی بود یا آمریکایی.راستی من یک کیف گرم و سرد نگهدارنده غذا و آب کودک را مکه دیده بودم و اینجا دوباره دیدیم و مامان جون برات خرید.خیلی ذوق کردم....عالی بود...

بقیه سیسمونی را وقتی می خریم که جنسیتت مشخص شده باشه...خوشگل مامان و بابا.

                   

niniweblog.com

niniweblog.com

       

 

 

 

 

 

 

 

                                                        

 

           

      

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد